La Turista!!

Hejsan!

I helgen så åkte Sara, Emma och jag tunnelbana i L.A. för första gången (det var himla läskigt må jag säga). Självklart var vi tvungna att ta tillfället i akt och leka turister och posera framför metrokartan. Vi kände oss väldigt uttittade, en man kom t.o.m. fram till oss och poängterade att vi såg ut som "Charlies Angels". Ingen kommentar,....fortfarande ingen kommentar.....en kommentar:  Det var verkligen en överdrift (har visserligen hört att jag påminner om Drew Barrymore men någon slående likhet finns väl ändå inte, eller?)


I helgen blir det nya äventyr på metron i L.A. fast den här gången ska jag åka helt själv.... jag är svinrädd!! (eller nej det är jag faktiskt inte) Jag har fått alla tips jag kan få:

#1 Prata inte med någon

#2 Ignorera omgivningen

#3 Prata inte med någon


Så jag ska nog klara mig från Union Station till Santa Monica alldeles perfekt, vi får inte glömma bort det faktum att jag faktiskt ska resa dit mitt på dagen : )


Ta hand om er!

XoXo




Sara och Rebecca starring in "La Turista"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0